علی جون سوسولوی مامانیعلی جون سوسولوی مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

مامان رویا و فرشته درونش

سونوگرافی

1392/1/17 22:03
نویسنده : مامانی رویا
149 بازدید
اشتراک گذاری

علی گلم امروز رفته بودم سونوگرافی. شما الان حدود 25-26 هفتتون هستش.ماشاالله بزرگ شدیا! یعنی من 6 ماهم تموم شده میرم توی ماه هفتم! چقدر زود گذشت مامانی! باورم نمیشه انگار همین دیروز بود که فهمیده بودم باردارم و خوشحال و خندان این خبرو به بابا شهرام گفتم! البته شنیدم که ماههای آخر دیرتر میگذره.منتظرکلافه 

خاله آرزو خیلی تبریک گفته ونوشته که داستان شلوارهارو بنویسم ولی من اصلا" خبر ندارم چی هست!!هیپنوتیزم حالا باید ازش بپرسم و داستان رو بنویسم.

تازشم ماشاالله توی شکم مامانی به قول خاله روزا فوتبالی واسه خودت بازی میکنیا!! چشمک

به امید دیدنت لحظه شماری میکنیمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)