علی جون سوسولوی مامانیعلی جون سوسولوی مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

مامان رویا و فرشته درونش

و بالاخره انتظار ها پایان یافت

1391/12/4 9:51
نویسنده : مامانی رویا
156 بازدید
اشتراک گذاری

به به سلام گل پسرم

بله عزیزم چهارشنبه ٢٥/١١/٩١ رفته بودم سونو گرافی.آقای دکتر گفنتد که شما پسر هستی.خیال باطل قربون پسرم برم من.ماچاسمتم که بابا شهرام انتخاب کرده بود.گفت اگه پسر بود فقط علی. حالا خودشم شد بابا علینیشخند قربونت برم آقای دکتر دست و پا و ستون فقرات و قلبت رو بهم نشون داد.دور همشون بگردم من.قلب تازه صدای قلبتم شنیدم. خداروشکر کردم که سالمی.

تازشم دیروز هم رفتیم یه خونه رهن کردیم.به مناسبت قدوم مبارک شما گل پسرم میخواهیم خونه رو عوض کنیم و خداروشکر خونه ی خوبی قسمتمون شد.از دعای تو بود عزیز دلم.

اگه خستت کردم ببخش مامانی.آخه بابایی نمینونست تنهایی بره دنبال خونه.

امروز عروسی عمو عباس و خاله مریم بود.همه تبریک گفتن.

مامانی حالا بگو چطوری اثاث جمع کنیمگریهمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هدی
1 اسفند 91 16:21
عزززززززززززززززززززززززیزم
خاله رزا
27 اسفند 91 8:11
آقا سال تموم شد مامان بگو ببینیم دیگه چه خبرا!!!