علی جون سوسولوی مامانیعلی جون سوسولوی مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مامان رویا و فرشته درونش

حال و احوال؟

1392/3/27 6:27
نویسنده : مامانی رویا
218 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامانی سلام.خوبی گلم؟

 

مامانی چند روزی بود که حالش خوب نبود.یعنی تمام بدنم خارش گرفته

بود.البته هنوزم هست ولی یکم بهتر شدم.فکر کنم طبعت خیلی گرمه!!!اوه

 به بابایی شهرام رفتی!خنده 

 

تازه یه خبر خوب : به یمن قدم تو اگه خدا بخواد منو و بابایی داریم پیمانی

میشیم. چشمکمن که باورم نمیشه.خجالت

 

دیروز هم رفته بودم اداره. همه ی همکارارو دیدم. همه برات آرزوی سلامتی

کردن.به برکت این روزهای خوب ( تولد امام حسین و حضرت عباس) ایشالا که

صحیح و سالم پا به این دنیا بگذاری.فرشته دیگه چیزی نمونده امروز 36 هفته و 2

روزمه.به امید خدا کمتر از 1 ماه دیگه روی ماهتو میبینیم.بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مهدیه
23 خرداد 92 12:15
علی کوچولو سلام.همه دارن لحظه شماری می کنن که بیای تو بغلشون... ایشاا... خوش قدم باشی عزیز جون
بابایی
23 خرداد 92 13:48
سلام گل پسرم تاج سرم خوبی بابایی، دورت بگردم عزیزم بابایی امروز منم رفتم واست کلی عروسک جور واجور گرفتم بابایی رو دق دادی، بیا دیگه عسلکم
هدي مامي مه نيا
25 خرداد 92 17:28
به سلامتي مامان جووووووووووووووني ما كه خيلي مشتاقيم باور كن ثانيه شماري مي كنيم رويا جون اين آدرس وبلاگ خودمه دوست داشتي سر بزن www.h-nagoftehaye-eshgh.blogfa.com
عمو عباس
2 اسفند 92 15:21
سلام عموی چطوری عزیزم الهی من فدات بشم که اینقدر نازی خیلی دوووست دارم به مامان رویا و بابا شهرامم سلام برسون