علی جون سوسولوی مامانیعلی جون سوسولوی مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مامان رویا و فرشته درونش

سرویس چوب

1392/2/22 14:10
نویسنده : مامانی رویا
209 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم عسلکم بالاخره جمعه رفتیم برات تخت و کمد سفارش دادیمتشویقمبارکت

باشه عزیزم ایشالا که خوشت بیاد.ماچ

مامانی این روزهای آخر مدرسه ،بچّه ها انگار که یه چیزیشون شدههیپنوتیزم میبینی

سرکلاس چقدر شلوغ میکنن؟؟تعجبخدا کنه تو اذیت نشی من مهم نیستم.خیال باطل

بابایی همش به من میگه : کی بچمو بهم میدی؟زود باش میخوام روی ماهشو

ببینم نیشخند دلم براش تنگ شده و ...

راستشو بخوای خودمم خیلی دلم میخواد زودتر ببینمتگریهابرو یعنی شبیه

کدوممون هستی؟؟؟؟؟؟سوال

تقریبا" کمتر از دو ماه دیگه همه ی انتظارها به پایان میرسدوهمه علی

کوچولوی مامانی رو زیارت می کنن.

با هم یه دعا بکنیم: ایشالا همه ی اونایی که مثل من باردارند بچشون سالم و

سلامت به دنیا بیاد و همه ی اونایی که دلشون بچه میخواد و هنوز قسمتشون

نشده ، خدا بهشون یه بچه ی سالم بده. با هم بگیم : الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابایی
17 خرداد 92 10:55
سلام سلام گل پسرم عاشقتم تاج سرم باباجونی لحظه شماری میکنم که منت سر دنیا و ما بذاری و قدم رنجه کنی و ب عالم خاکی پا بنهی بیا دیگه بابایی جونم
رخساره
12 مرداد 92 15:34
الهی آمین