علی جون سوسولوی مامانیعلی جون سوسولوی مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

مامان رویا و فرشته درونش

دندون پر ماجرا

1392/10/23 19:26
نویسنده : مامانی رویا
283 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلا سلام

چه خبرا؟ حسابی مارو  با درد لثه هات گذاشتی سرکار!!! هر دوتا مامانیا برات آش دندونی درست کردند و هنوز از دندونات خبری نیست!! به زن عمو ماهرخ هم میگیم آش بزاره ببینیم دندونات در میاد یا نه !!!!  به خاطره جنابعالی  که صبح زود از خواب بیدارت نکنیم مامانیها زحمت میکشن میان پیشت ! بابایی صبح زود میره دنبالشون. شبها هم جدیدا" نمیخوابی باید بابایی بغلت کنه تکونت بده تا خوابت ببره. بیچاره بابایی . خیلی کمبود خواب داره! حالا من بعدازظهر ها یکم استراحت میکنم ولی بابایی یه موقع ها تا 10 شب سرکاره.با این حال با کوچکترین صدات از خواب پا میشه و میاد بغلت میکنه. البته تو هم به همون اندازه عاشق باباتی. خدا تو رو واسه بابایی و بابارو واسه تو نگه داره.الهی آمین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابایی
15 اسفند 92 10:32
و .................... بابایی وارد می شود مامانی لطف داره و اون بمراتب بیش از من نگرانته و برات زحمت میکشه ولی در کل اینو بدون داداشی که هر کاری که برات میکنم وظیفمه و اگه توش کوتاهی و قصور دیدی منو ببخش این دیر اومدنام که از وجود مبارکه رییس جدیده باباییه کار مامان رویا رو دو چنذان کرده همینجا ازش تشکر میکنم و واسه هردوتاییتون آرزوی سلامتی و روزای خوش رو دارم بهترین هارو براتون از خدا میخوام عاشقتونم، بابایی