علی جون سوسولوی مامانیعلی جون سوسولوی مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

مامان رویا و فرشته درونش

پایان مرخصی

1392/10/15 17:11
نویسنده : مامانی رویا
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس طلا

دیدی مامانی ،بالاخره مرخصی منم تموم شد و رفتم سرکار. روز اول که به من خیلی سخت گذشت از خونه زدم بیرون دلم برات تنگ شد.خیلی خیلی بد بود. کاش مرخصی نه ماه بود که حداقل بزرگتر شده بودی و هوا هم سردنبود. در هر صورت روزی رو که استرسش رو داشتم اومد و مجبور شدم تنهات بزارم.به برکت وجود مامان بزرگها شما مهد کودک هم نرفتی. قرار شد که دو تا مامانی ها کمک کنن و جنابعالی رو نگه دارن. دستشون درد نکنه.

توی مدرسه دلم که برات تنگ میشه عکست رو که روی موبایلمه میبینم  ولی نه تنها دلتنگیم برطرف نمیشه بلکه بیشتر بیتابت میشم. قربون اون چشای خوشگلت برم من. الان میفهمم خاله هدی وقتی مدرسه تموم میشه با چه عجله ای میرفت خونه.

الانم کنارم نشستی و انگار میفهمی من چی دارم برات مینویسم چند دقیقه ای یکبار هی دستت رو میزنی به دکمه های لپ تاپ و منم میگم : نکن بچه ، نکن علی ،..... بوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابایی
15 اسفند 92 10:35
و سرانجام رسید روز ترک خانه حالا علی جونی باید یه چند وقتی رو با مامانیاش که البته بیشتر از ما دوسش دارن بگذرونه دلم واسه مامان رویا میسوزه با چشای اشک دار میره از خونه بیرون دوستون دارم با با یی